Klacht over gemeente, zorgaanbieder of partner in het sociaal domein

Bent u niet tevreden over maatschappelijke ondersteuning, jeugdhulp, participatie, schuldhulp, inkomen, leerplicht, begeleiding naar werk of lokale minimaregelingen? Dan kunt u een klacht indienen.

  • Vul het klachtenformulier in.
  • Log in met uw DigiD of ga verder zonder uw gegevens in te vullen.

Per post of e-mail

  • Per post: stuur een brief naar:
    Gemeente Albrandswaard
    t.a.v. Klachtencoördinator sociaal domein
    Postbus 1000
    3160 GA Albrandswaard
  • Per e-mail: mail naar klachtensd@albrandswaard.nl

  • onze dienstverlening
  • gedrag van een medewerker
  • onjuiste of onvoldoende verstrekking van informatie
  • niet of veel te laat reageren op uw vragen

Klacht over onze zorgaanbieders of partners

U kunt ook een klacht indienen over onze zorgaanbieders of partners. Wij sturen uw klacht door naar de desbetreffende zorgaanbieder of partner. Zij behandelen uw klacht volgens hun eigen klachtenprocedure.

Bent u ontevreden over hoe de zorgaanbieder of partner uw klacht heeft afgehandeld? Dan kunt u bij ons een klacht indienen.

Heeft u antwoord van ons gekregen en bent u het er niet mee eens? Dan kunt u bezwaar maken.

Heeft u 6 weken na het indienen van de klacht niets van ons gehoord? Of bent u niet tevreden? Dan kunt u uw klacht ook indienen bij de Nationale Ombudsman.