Klacht over gemeente, zorgaanbieder of partner in het sociaal domein
Bent u niet tevreden over maatschappelijke ondersteuning, jeugdhulp, participatie, schuldhulp, inkomen, leerplicht, begeleiding naar werk of lokale minimaregelingen? Dan kunt u een klacht indienen.

Log in met DigiD. Lees meer over DigiD.
- Vul het klachtenformulier in.
- Log in met uw DigiD of ga verder zonder uw gegevens in te vullen.
Per post, e-mail of telefoon
- Per post: stuur een brief naar:
Gemeente Albrandswaard
t.a.v. Klachtencoördinator sociaal domein, Petra de Ruiter
Postbus 1000
3160 GA Albrandswaard - Per e-mail: mail naar klachtensd@bar-organisatie.nl
- Per telefoon: bel 0180 698 423
- onze dienstverlening
- gedrag van een medewerker
- onjuiste of onvoldoende verstrekking van informatie
- niet of veel te laat reageren op uw vragen
Klacht over onze zorgaanbieders of partners
U kunt ook een klacht indienen over onze zorgaanbieders of partners. Wij sturen uw klacht door naar de desbetreffende zorgaanbieder of partner. Zij behandelen uw klacht volgens hun eigen klachtenprocedure.
Bent u ontevreden over hoe de zorgaanbieder of partner uw klacht heeft afgehandeld? Dan kunt u bij ons een klacht indienen.
Heeft u antwoord van ons gekregen en bent u het er niet mee eens? Dan kunt u bezwaar maken.
Heeft u 6 weken na het indienen van de klacht niets van ons gehoord? Of bent u niet tevreden? Dan kunt u uw klacht ook indienen bij de Nationale Ombudsman.