Wilt u weten wat er allemaal komt kijken bij het organiseren van een evenement? Wilt u de kans krijgen om verhalen te horen en ervaringen te delen? Meld u dan aan! Wij houden op woensdag 15 mei weer de jaarlijkse bijeenkomst evenementen organiseren. De avond is van 19.30 tot 21.00 uur uur in het gemeentehuis aan de Hofhoek 5 in Poortugaal. 

Met een hapje en een drankje kunt u in een informele setting horen hoe het werkt als u een evenement wilt organiseren. Ook worden de laatste ontwikkelingen besproken en is er gelegenheid om vragen te stellen.

Programma

Het belooft een boeiende avond te worden met interessante sprekers. Het programma is als volgt:
19.30 - 19.35 uur: Opening en welkom door de gemeente;
19.35 - 19.50 uur: Toelichting door Erik van Zetten, evenementencoördinator politie, over de laatste stand van zaken;
19.50 - 20.20 uur: Presentatie door Event Safety Institute / CrowdProfessionals over crowdmanagement;
20.20 - 20.25 uur: Oproep voor bestuursleden Stichting Evenementen Albrandswaard (SEA);
20.25 - 21 uur: Netwerken.

Denk mee!

Nieuw dit jaar is dat de gemeente u graag bevraagt over het op te stellen evenementenbeleid. Tijdens de bijeenkomst is iedereen vrij het daarvoor bestemde formulier in te vullen en te vertellen hoe het beleid vorm kan krijgen. Wij verspreiden de formulieren na afloop van de bijeenkomst ook via de e-mail.

Aanmelden

Aanmelden is niet verplicht, maar wordt zeer gewaardeerd in verband met de catering. Opgeven kan tot en met vrijdag 10 mei via wijkgerichtwerken@albrandswaard.nl. Daarbij graag aangeven met hoeveel personen u komt.

Meer weten?

Stuur dan een e-mail naar wijkgerichtwerken@albrandswaard.nl. We zien u graag op woensdag 15 mei!